woensdag 28 mei 2008

Na nog een paar dagen Zeeland heb ik de bus genomen naar Bergen op Zoom omdat ik het toch een beetje kaal begon te vinden in Zeeland, ook was het moeilijk om goedkope overnachtingsadresjes te vinden. Ik heb contact gezocht met Maarten in Breda, de vader van Thijme, waar ik die avond heerlijk heb gegeten, gekookt door Annelies, heerlijk om zo'n adresje te hebben waar ik ook kon slapen. De volgende dag ben ik bij een andere kennis terecht gekomen die samen met zijn vrouw 10 jaar door de hele wereld heeft gefietst, ook weer heel gastvrij onthaalt, en veel gepraat. De volgende dag brachten zij me naar Essen waar ik de route weer opgepakt hebt, ik zat binnen 1 uur in Belgie, prachtige bossen en heide velden. Ik zit nu bij de chinees te eten en te schrijven en ik logeer bij iemand van " vrienden van de fiets". Gelukkig kan ik vanavond naar de finale van de champiognonsleage kijken.
Donderdag heerlijk gewandeld na een ontbijt met een symponie van vogels en een strakblauwe lucht, ook heb ik vandaag de eerste stempel gekregen in m'n Compostellaboekje.
Weer een leuk adresje gevonden voor B&B in Wuustwezel. Groet, Jan.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Jan,

Wat lekker dat het nu beter gaat in Belgie met mooie natuur e.d.
Jammer dat het met Pedro niet wilde lukken, maar knop om en weer verder gaan: heel veel succes

Groeten van Siem en Anneke

gosse zei

Hallo Jan,
wat goed dat je gewoon bent gaan lopen en dat je nu al weer zo ver bent. we hopen dat het je een beetje mee zit, je gezondheid, de omstandigheden, het weer. Natuurlijk kijken we af en toe op je weblog, moet je er wel op schrijven Jan....anneke gaat over drie weken met pensioen; ze heeft het niet over lopen maar over achter de geraniums gaan zitten....voorlopig. Heel veel loopplezier Jan!
Anneke en Gosse

Anoniem zei

Hoi Jan.

Hier een berichtje van de makkies.
Lekker dat het zo goed gaat..
We houden je in de gaten.
Loopse in Belgie.

Groejes kees en tineke.

Anoniem zei

hallo jan.

leuk om alles weer even telezen
over je tocht.
wat zal je heilig worden van al dat
bidden.
we hopen dat je een mooie reis hebt
en een beetje knap weer natuurlijk.
nog veel plezier en hou vol.

groetjes joop en miek.