donderdag 5 juni 2008

Vrijdag 23 mei. Na die mooie overnachtingsplek bij een hollands echtpaar waarvan de man zelfs uit westfriesland bleek te komen ben ik in Brecht aangekomen bij de Boshoeve, daar heb ik besloten om weer een rustdag te nemen en een aantal kilo`s terug naar huis te sturen want ik voel m`n knieen en m`n rug en m`n liezen. Ja, wat stuur je dan terug, o.a. alle overbodige dingen, boekjes, de helft van de inhoud van m`n toilettas m'n pyama een lampje en ga zo maar door in totaal 3 kilo. Vandaag 24 mei is Rik jarig dus gebeld om hem te feliciteren en daarna heb ik een fiets geleend om te fietsen door het Antwerpse achterland, veel akkerbouw, bossen en vogels en kwam aan bij de abdij van O.L. Vrouw van Nazareth te Brecht gebouwd in 1957 dus nog niet zo oud. Ik ging daar naar binnen en bleek daar te kunnen verblijven en mee doen met de gebeden. Ik heb me gelijk ingeschreven voor 3 dagen want ik ben wel aan wat rust en stilte toe. Morgen vertel ik hoe het me daar is vergaan.

Geen opmerkingen: