zaterdag 28 juni 2008

10 juni. Toen ik vanmorgen wilde opstappen stootte ik heel hard m'n hoofdtegen een balk van een laag plafond van de herberg waar ik sliep, ik knalde achterover, ik dacht dit zit niet goed, ik was helemaal crocky en heb ongeveer 1 uur heel veel last gehad van m'n hoofd, gelukkig ging het later weer beter behalve wat nekpijn s'avonds. Ik heb de Maas verlaten en ben nu weer op de GR 654 beland in de franse ardennen, mooie bossen maar weinig slaapplaatsen, veel zoeken en omlopen daardoor zo'n 30 km. gelopen vandaag, ik ben nu in een oubollige herberg maar als het moet kunnen ze wel een maaltijd voor me maken.
11 juni. Ik heb lekker geslapen maar het mooie weer is omgeslagen in flinke regen, gelukkig was ik niet zo snel vanmorgen met opstaan want om half acht was het nog droog en toen ik om half 10 wilde vertrekken begon het te regenen en het hield niet meer op.Ik heb besloten een rustdag te nemen, ben nu m'n kleding aan het wassen en al m'n spullen aan het nakijken, lekker uitgebreid lunchen, wat lezen en muziek luisteren, een heerlijke luie dag.

Geen opmerkingen: