donderdag 26 juni 2008

9 juni. Lopend langs de Maas ben ik al 3 keer dezelfde mensen met een boot gezien en gesproken, dat komt omdat zij steeds voor een sluis of een brug moeten wachten en ik lekker door kan lopen en ze steeds weer inhaal, ze komen uit Friesland. Ik voel me de koning te rijk en een koning op de weg. Lekker lopen in het zonnetje, de eerste 1,5 km. ben ik meestal aan het bidden en denken aan iedereen, dan lekker ergens een kopje koffie drinken, om ongeveer half 2 ga ik lunchen , meestal heb ik een lunchpakketje en als het weer het toelaat zoals nu dan zoek ik een lekker plekje buiten waar ik dan ook een siesta houd. Dan weer verder met m'n muziekje uit de I pod, ( mooie muziek, Margriet). Zo rond 4 of 5uur ga ik naar een plekje zoeken voor de nacht. Dat liep vandaag weer heel bizonder, ik zag verschillende hotelletjes maar meestal ga ik eerst een kerk in om wat uit te rusten in de koelte van de kerk,uit de kerk vroeg ik de weg naar het VVV. maar ze stuurde me naar een gemeente bureau, daar staat een man een Algerijn die hoort dat ik een slaapplaats zoek en zegt ga maar met mij mee, je kan bij mij slapen, ik mee in z'n auto naar een buitenwijk van Givet, een groot huis een mooie tuin en een hele gastvrije familie en ze bleken ook naar de voetbal te gaan kijken NED. -Italie, dus ik zat helemaal goed. Een hele leuke avond gehad, eigenlijk waren ze voor italie!!! De vrouw had als passie paarden ze had 3 algerijns paarden en natuurlijk moest ik ze zien. De jongste zoon moest van pa z'n bed afstaan aan mij. de volgende morgen werd ik na een heerlijk ontbijt weer naar de route gebracht weer een geweldige ervaring waar ik heel blij van word.

Geen opmerkingen: