zondag 22 juni 2008

6 juni. Naar Namen, een stukje met de bus om de stad in en uit te komen en 5 uur gewandeld, in het wandelboekje werd aangegeven dat er slaapplaatsen waren, er zou een gites d'etappe zijn maar er was niemand thuis, een mevrouw nam me mee naar een ander adres maar daar was ook niemand dus nam ze me mee naar haar eigen grote huis met veel kamers, gelukkig maar want het ging steeds harder regenen, waar blijft het mooie weer??
7 juni. Na een heerlijke nacht op een goed bed en een heerlijk ontbijt bij Francoise en Jean in Bois de Ville 20 km. onder Namen, een heel gezellige familie met kinderen en kleinkinderen en alles gratis omdat ik een pelgrim ben. Om 9.30 opgestapt met een lunchpakket en een adres van een abdij in Dinant de abdij Leffe waar ze het bier maken "Leffe blond". Ook gaven ze me de tip om langs de Maas te gaan lopen, dat was een goeie tip want het was prachtig en het weer viel ook mee.Gelukkig was er een slaapplaats bij de abdij want ik heb vandaag wel een record gelopen zo'n 30 km. ongeveer.

Geen opmerkingen: