maandag 23 juni 2008

8 juni. Zondagmorgen om 7.30 in de kerk tussen de paters psalmen zingen in een soort hymnen (een speciaal ritme), dat is in het begin wel wennen, in het frans echt heel mooi. Daarna ontbijt, ik hoefde maar heel weinig te betalen en ging weer op pad langs de Maas, echt super heel mooi!
Toen zag ik dat er een boot klaarlag naar Freyen zo'n 5 km. verder, ik ging natuurlijk mee.
Verder op m'n pad veel rotspartijen waar rotskletteraars bezig waren ze hingen als katten aan de rotswanden. Ik zit nu op een terras in Waulsort, het is 4 uur en ik voel dat ik gisteren 30 km. gelopen heb dus ik ga op zoek naar een chambre d'hote. Aan de patron vraag ik er naar en er blijkt er aan de overkant een te zijn waar plaats is. Ik bof weer want ik heb een eigen chaletje aan de maas, dus ik heb een mooie zondagavond.

Geen opmerkingen: