dinsdag 6 mei 2008

ik heb donderdag een rustdag genomen bij Jelle de zoon van een vriend van mij. Dat was heel relaxt .Ik werd goed verzogt daar , Jelle heeft heerlijk gekookt voor mij , een heerlijk zeebaarsje uit ijmuiden. ik had ook nog een ontmoetng met Arti de opa van Anne een kleinkind van ons samen. Pedro sliep s,nachts in een fietshok van de buren , dat ging wel met moeite . buren hadden gebeld en de dieren ambulance kwam langs dit mag absoluut niethier anderen buren sprongen weer in de bres voor de ezel , heel tof .Vrijdag 6.00 opgestaan ontbeten en wat yoga gedaan en Pedro opgeladen. Voor m,n gevoel gaat het nu ,echt,, gebeuren Bep heeft nu ook de tent en slaapzak gebracht want de mooie adresjes zijn op? er moet nu gekampeert worden. En Pedro voor het eerst 50kg.. opz,n rug. mijn benieuwen of dit gaat lukken.We gaan ongeveer 8.30 opweg . het is mooi weer en niet te veel wind dus . hij loopt voor het eerst als een speer .Jelle m,n gastheer loopt ook een stuk mee, heel tof. Jelle plukt nog wat gras voorop het strand want daar groeit niks Ik kom om11.00 op Bloemen daal aan en zadel PEDRO af om hem rust te gunnen.Ik krijg meteen koffie aangeboden eris een aardige baas en nog leukere serveersters Die zijn gelijk verlieft op pedro, nee, nietop mij???Ik lunch daar heerlijk in het zonnetje. Toen het weer eb werd ben ik weer richting Zandvoort gelopen.Bij paviljoen ,,vroeger,,zeiden zedat ik wel bij een manege kon overnachten en ja dat lukte. Na over met z,n vrouw kon PEDRO op een weitje en ik in een schone paarde trailer heerlijk geslapen De volgende weer vroeg opgestaan[[[[ wacht even ik ga later verder met dit verhaal] [[[Ik zit dit n.l. thuis te schrijven er is iets heel naars gebeurt ik moest stoppen dat gaan ik eerst uitleggen??
Hallo, lieve vrienden. Ja ik moest uit eindelijk stoppen met pedro. Mijn ideaal jaren van voorbereiding en training, het mocht niet baten? .We hebben het niet gehaald.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Jan,

jammer dat je je camino op hebt moeten geven, ik had nog zo gehoopt je onderweg ergens te ontmoeten! Maar laat je wens ooit een keer in vervulling gaan en begin nog een keer aan je eigen camino (met of zonder Piedro). Ook dan zal ik je belevenissen weer volgen!

Wiggert Tijsen
Heerhugowaard

Anoniem zei

Hoi Jan!

Wat balen dat jullie moesten stoppen! Ik zat al helemaal uit te rekenen wanneer jullie ongeveer in de buurt van Zeeland zouden zijn.. koffie, wijn of maaltijd voor Jan en een wilde tuin voor Pedro, of een stukje meelopen op de Deltaroute..
Jammer! Maar de beste beslissing voor nu als het niet meer gaat. Kan me wel voorstellen dat het een teleurstelling is. Maar wie weet komt er nog een ander moment, een andere vorm. Soms een pas op de plaats, om later weer verder te kunnen.

Ik vond dit in elk geval al super geweldig van jullie!

Tot ziens Jan en all the best
groeten uit Zeeland,
Atske