woensdag 7 mei 2008

Hallo lieve mensen.
Ja, ik moest uiteindelijk stoppen met pedro. Mijn ideaal , jaren van voorbereiding het mocht niet baten.We hebben ,,DIT,, niet gehaald. Pedro had veel moeite met de vracht-+ 50 k.g..Wel veel getraind met en zonder vracht maar het werd hem toch teveel of had heimwee naar de goede leven op,, scorlewald,,.Het ging onderweg moeizaam met hem veel stoppen en ik dan weer trekken en ging eraf entoe bij liggen met volle bepakking. Ik heb het niet geforceerd elke dag -+ 15 km 's morgens 7/5 km'' lunchpauze ,, van 2 uur en dan weer 7/5 km.Maar ik merkte dat het niet meer ging>Hij had geen controle meer en toen hij weer viel. Heb ik de beslissing genomen omte stoppen ik had nog door kunnen gaan zonder tentspullen en dus minder gewicht. maar ik wilden juist de "vrijheid'' en niet af hankelijk van iemand zijn?Het was wel even slikken!!Maar ik heb mij op laten ophalen met een veetrailler Dit moet ik even verwerken en bezinnen hoe ik de wandeling af ga maken . Pedro , en ik makenhet goed en hebben er niets aan overgehouden.Ik dank jullie voor jullie enthousiasme en suport. jullie horen nog van ONS??? we komen vanavond op T,V N-H elk half uur of herhaling op internet groet Pedro en Jan

Geen opmerkingen: