donderdag 15 mei 2008

Pedro is er bij gaan liggen.


JAN GAAT DOOR!!!

2 opmerkingen:

Hellen zei

Hallo Jan,
Deze morgen vr. 23 mei ben je, volgens mij vol goede moed, vertrokken uit onze B&B te Wuustwezel (Belgie).
[Dus tot zover is Jan algeraakt]
Wat een heerlijke ontmoeting en een prachtige verhalen. Jammer dat het maar 1 overnachting was.
Ik heb gelijk deze morgen alles over de reis op internet bekeken. Je hebt er een fan bij, hoor. Jammer dat we Pedro niet hebben kunnen ontmoeten. (Misschien ooit nog in Schoorl). Morgen verstuur ik de post in Nederland (dan is het er sneller) naar Schoorl, zodat het thuisfront weer op de hoogte is van de belevenissen afgelopen dagen.
Ik wens je het allerbeste en hoop dat je nog veel interesants beleefd. Ik zal je de komende tijd via deze site nog wel volgen. Hartelijke groeten, Hellen

Hellen zei

Grappig, wanner ik de reactie teruglees zie ik dat de tijd niet klopt. Het is nu 12:58, Hellen