donderdag 8 mei 2008

als laatste wil ik pedro aan het woord laten, hoe heeft die het beleefd!!Wat gebeurt hier allemaal wat een drukte als Jan mij opzadelt er komen allemaal bekende mensen van Jan en hij wil met mij gaan wandelen?? hoe rijm je dat nou? IK word wat onrustig, ze zoenen Jan en ook mij, geen een maar drie zoenen tegelijk. Anne en Mos geven me een wortel en brood om me gerusr te stellen. Wat een foto's worden er genomen en iedereen praat door elkaar. Ik blijf redelijk rustig want ik ken Jan ondertussen wel..... er zal weer eens iets byzonders gebeuren net als toen hij 60 jaar werd. Wat moeten die zware tassen op mijn rug? hij wil toch niet vandaag aan die tocht beginnen naar Santiago waar hij het steeds over heeft met Eric??? Wat een opschepper is die Jan toch, ik ben benieuwt of hij het red met mij, ik heb er helemaal geen zin in!!! Hij met 5 kilo op z'n rug en ik de rest zeker zo'n 50 kilo nou dat word afzien. Maar ik zal hem krijgen, ga lekkere graspolletjes eten in de berm, aan het touw trekken, een beetje in z'n hand en zijn bil bijten, af en toe een beetje pesten, maar Jan is ook wel aardig, nou ja we laten het gebeuren, m'n voorouders sjouwden er tenslotte ook op los, je moet je afkomst niet verloochenen, ik houd wel van lastdragen, en als het te zwaar word ga ik er gewoon bij liggen.

Geen opmerkingen: