dinsdag 27 mei 2008

vrijdag 16 mei.
Ik zit in een parkje lekker een broodje te eten die ik van thuis heb meegenomen. Ik heb ongeveer 5 kilometer gelopen vanaf Maassluis waar ik vanmorgen met de trein naar toe gereisd ben. Het is heel byzonder zo alleen, heel rustig, zo relaxt, maar ik mis m'n maatje Pedro wel, niet even kijken zitten de tassen wel goed?, loopt hij wel goed of zit de lading niet scheef ? Ja, ja, het is wel even wennen zonder Pedro, maar het geeft ook wel rust en ik kom goed in m'n ritme.
Ik ben nu in Brielle een leuk stadje in Zeeland na 12 km. gelopen te hebben, een leuk hotelletje gevonden en ga mijzelf trakteren op een traditionel aspergesmaaltijd met een heerlijk glas pinot blanc. De kop is eraf en ik ben benieuwd hoever ik deze keer kom. Groet, Jan.

Geen opmerkingen: