donderdag 8 mei 2008

De volgendedag om 6.30 op Gedoched enontbeten buiten . Pedro opzadelen en hup naar het strand richting Noordwijk ofwel langeveld daar gelunchd en pedro rust gegeven -+ 2 uur en ik ga op zoek naar weer een manege vlakbij noordwijk N.OH ja>>!! halverwegen Z"voort -N'wijk in ''de midle of nowhere"er was echt niemand op dit stuk ging Pedro liggen of leggen? Dat doet hij wel goed, als hij denkt ik ben moe gewoon gaan liggen gaan IK hoop alleen dat hij dat niet tevaak doetIk ben er ook bij gaan liggen Daarna heb ik pedro af gezadeld en op z'n poten gezet Je denkt dan toch heeft hij het niet te zwaar? Heel in de verte daagde Langenveld dit ligt tussen Z'voort en N"wijk ik kwam vlakbij N"wijk een vrouw tegen die enthousiast reageerde op de ezel Ze hadzelf een wereldreis gemaakt . WE praten wat en ze vond het een mooi initatief, ze gaf haar 06 nr.. Ik kon altijd bellen als ik hulp nodig had waar ik ook was? goed he' ik kwam weer in de bewoonde wereld enpedro kon in de manege slapen maar ze hadden geen plaats voor mij even veder zag ik een mooi "tulipe' Hotel dus daar heb een lekker bad genomen en heel lekker gegeten en geslapen zondag weer een rustdag genomen en de volgende dag op naar katwijk en in katwijk was ons WATERLOO Na veel tegenslag diedag het was teveel voor pedro jammer

Geen opmerkingen: