dinsdag 27 mei 2008

Zaterdag van Brielle naar Oostvoorne gelopen de hele dag regen gehad daardoor ook niet warm. Nu zit ik bij de Haringvlietbrug op een terras aan de koffie met gebak, het is nu lekker weer en ik ga straks de Haringvlietbrug overlopen 3,5 km. mooie uitzichten over de Zeeuwse wateren.
Aan de overkant was een expo over de waterkeringen in dit gebied. Een film van de overstroming in 1953 en over het aanleggen van de sluizen, heel indrukwekkend allemaal. Het is trouwens de eerste keer dat ik in Zeeland ben een aanrader voor als je van wijdse vlaktes, mooie luchtpartijen en van vogels houd. Bij " Oud Vossenmeer " vond ik dit gedicht: HET BLOESEMT IN DE BOMEN WEER, DE KNOPPEN STAAN OP SPRINGEN, IK HOORDE AL VANMORGEN VROEG, VOLOP DE VOGELS ZINGEN.

1 opmerking:

jasmijn zei

Hallo Jan

Iedere dag kijk ik even of er een berichtje van jou op je site is gekomen.
Wat een spannend avontuur!!
Mijn email vrienden en kennissen heb ik op de hoogte gebracht van jou site en samen genieten we van jouw reis.
Groetjes jorinde