donderdag 15 mei 2008

Jan gaat weer verder

Na een paar dagen rust heb ik eerst met Pedro gewandeld om te kijken of het met minder bagage wel ging, maar dat voelde toch niet goed aan. De volgende dag heb ik alleen gelopen, met alleen een rugzak, en dat beviel goed. Ik dacht dat Pedro meer tijd nodig had om weer met bepakking te gaan lopen. Ik heb toch mijn zinnen gezet op deze wandeling en heb besloten zonder Pedro de wandeling voort te zetten. Als ik terugkom ga ik het weer met Pedro proberen. Hij kan zolang op de boerderij van Scorlewald blijven waar Leo en Erik voor hem zorgen. Vrijdag 16 mei vertrek ik weer, vanuit Maassluis. Zeeland door richting Bergen op Zoom, en Belgiƫ door. Ik hou weer een dagboek bij, dat je op deze weblog kunt lezen.

1 opmerking:

diana stuijt zei

hoi jan en pedro, Ik ben nu in warmond en wil even de groeten doen aan Pedro, ik zal goed voor hem zorgen als je weg bent. Wij gaan lekker wandelen. tot snel groeten van Eric