donderdag 8 mei 2008

We gaan dus ook niet meer naar de boerderij van Leo op Scorlewald en naar m'n vriend Eric die me altijd knuffelt, we gaan nu iedere avond naar een andere stal, en ik zal moeten wennen aan de vracht van die tassen.Gelukkig mocht ik vannacht buiten slapen en niet in dat fietsenhok.Toen Jan me de volgende ochtend weer ging opzadelen was er een vrouw die mij erg zielig vond, weet zij veel ik kan het makkelijk aan, ik houd wel van lastdragen, en lastdragen is filosofisch gezien iets oplossen van jezelf of van een ander. Later op de dag waren er pubers die Jan uitscholden voor dierenbeul, draag het zelf maar zeiden ze, maar wij gingen lekker door. Jan heeft mij afgezet bij een manege met lekker hooi en bix en veel paarden en vriendelijke mensen en waar ging Jan overnachten? volgens mij in het Hotel hiernaast nou we hebben wel wat rust verdiend.

Geen opmerkingen: