woensdag 9 juli 2008


Zondag 22 juni

Een rustdag genomen en 's morgens naar de kerk geweest. Wat gewandeld, geprobeerd te pinnen maar er kwam geen geld! Lekker rustig dagje op een mooie camping ook eens wat anders, beetje behelpen qua eten zelf boodschappen doen.


Maandag 23 juni

's Morgens vroeg op het had 's avonds flink geonweerd het zag er 's morgens grijs uit maar het werd prima wandelweer en heb 20 km. gewandeld in mooie bossen wel weer klimmen en dalen.

Bij Saint Moné gegeten voor de verandering was 't niet te pruimen. beetje ongure types, boeuf bourguignon was veel te oud en de kaas véél te koud dit is de eerste keer dat ik slecht eet. Het is heel stil onderweg en kom er goed in, bid veel en kom tot goede gedachten. Ik word heel relax en stil. Wat ben ik toch een bofkont dat ik 'dit' meemaak en dat het nog kan op mijn 60e.

Maar kan toch ook heel moe worden en op het einde van de dag last van m'n rugzak hebben, plusminus 8 kg. zit er in. In een heel klein dorpje 15 km. voor VEZELAY is er een soort Gite d'Etape meer voor grote gezelschappen, er zit nu een Engelse klas op vakantie. Ze maken veel herrie. Maar ze zijn heel leuk. Ze gaan gelukkig op tijd naar bed. Ik kreeg van de klas een bord spaghetti, Franse kaas en meloen toe. Ik had wel weer mazzel. De BAAS wilde eerst geen kamer afgeven alles zat vol zei hij. Maar toen ik zei dat ik een pelgrim was had hij toch eentje over wel heel klein maar toch goed! Ik zit nu in een groot bos bij de Gite te schrijven op een pingpongtafel en 't wordt bladstil. Geen voetbal dus dat wordt vroeg naar bed.

Geen opmerkingen: