woensdag 9 juli 2008

Woensdag 25 juni

Op naar 'Croutfou', m'n adres gekregen van een man in Auxerre die mij aansprak omdat ik een pelgrim was. Hij werkte in Auxerre en woonde in de Morvan en gaf mij z'n adres om te eten en te slapen. Vroeg opgestaan en ik liep om 8 uur, voor mij vroeg. Ik moest 30 a 35 km. lopen vandaag in heuvelachtig gebied, 2 keer verdwaald. Het barst hier van de extra GR routes. Veel gelopen. Veel afgezien. Uiteindelijk een lift gekregen van Engelse mensen die mijn naar mijn adres brachten. Ik was erg blij. Ik zat steenkapot. Teveel gelopen. Maar uiteindelijk kwam 't weer goed. De vrouw des huizes stond mij al op te wachten. Even bijgepraat in 't Frans en 't Engels en lag na lange tijd weer in een badkuip te badderen. Daarna een diner van 4 gangen, lekker buiten. Het is hier nu heerlijk weer. Kleine wandeling bij de rivier. Mooie plek doodstil en 't geluid van een rivier. Wat wil je nog meer. Een kopje lindebloesemthee toe en lekker slapen. 's Morgens een Frans ontbijt, bestaat uit stokbrood en jam en thee of koffie en een croissant toe. ' s Morgens donderdag 27 juni weer lekker lopen met mooi weer dat is toch het mooiste. De gastvrouw nam nog een foto en zou die via internet opsturen naar Bep. Ja ja 10 jaar geleden had ik nog geen mobieltje mee en vond het raar dat mensen op de Camino belden naar huis, en nu doe ik het zelf ook! Dit was weer een goed adres dankzij een brug die stuk was.

Geen opmerkingen: