dinsdag 19 augustus 2008

donderdag 24 juli. Eindelijk wandel ik weer over mooie open bergen wat me doet denken aan het Engelse moor gebied maar dit is het centraal massief in de buurt van Etienne, ongeveer 25 km gelopen,een prachtige dag en heel speciaal om alleen te zijn in die overweldige natuur.
Bij de auberge waar ik gisteren was noemde de patron mij een BON VIVANT in plaats van een pelgrim omdat ik zo van lekkere wijntjes en lekker eten houd oftewel een FRANSE BOURGONDIER. Maar vandaag beland ik weer een gite zonder warm water en geen electra samen met 2 mensen die met een paard op stap zijn, wel een groot open haardvuur waar we tot s'avonds laat bij kaarslicht bij zijn blijven zitten. Ik heb contact gehad met Marinus en Annet, die mij zondag uit Apinac zullen oppikken om een paar dagen samen te kamperen en maandag Bep op te halen uit Le Puy.

Geen opmerkingen: