zaterdag 11 oktober 2008

Finisterra en de kathedraal van Santiago de Compostela



5 opmerkingen:

Anoniem zei

Jan, gefeliciteerd met de goede
aankomst. Het is er niet van gekomen om mee te lopen. We moeten het van de verhalen hebben.
Goede reis naar huis op woensdag.

Bert en Lena

Anoniem zei

hee Jan,
Wat leuk om het verhaal van jou te lezen!!!!!! Onze ontmoeting en onze verhalen heeft me veel gedaan.
Erg sterk van jou om zo pad te gaan. Ik hoop dat je met Bas nog leuke tijd in Finisterra hebt.
Groeten,
Baudine

Anoniem zei

Dag Jan
Ik heb gezien dat je Santiago hebt bereikt. GEFELICITEERD
Uit jouw berichten heb ik gelezen hoe jij als pelgrim onderweg bezig was, en dat vond ik geweldig.
Jan ik wens je een behouden thuiskomst en tot ziens in Schoorl.pjcslj

Anoniem zei

Jan, super dat je het heb gehaald.Het zal weer vreemd zijn om thuis te zijn ,maar wel weer gezellig voo Bep.We komen gauw een wijntje drinken. Thecla en Henny.

Johan en Christine zei

Proficiat met je tocht en aankomst.
Ik ben blij dat ik je een paar dagen op mijn tocht ben tegengekomen.

Groetjes Christine