zaterdag 11 oktober 2008

Aankomst in Santiago

Samen met Bas van: Monto do gozo; berg van de vreugde jeziet namelyk Santiago de compostella liggen gelopen naar Santiago Daar de Mis bijgewoond in de kathedraal en de verschillende kaarsen gebrandt voor het thuis front en voor alle mensen die mij geholpen hebben Ik ben heel blij en dankbaar dat ik het gehaald heb gezond en wel Na afloop drinken we koffie met taart in hotel Paradores de Reyes de catholicoes H et mooiste en duurste hote Heel gl van Santiago. Heel gezellig Morgen lopen we samen naar ¨¨FINASTERRA¨¨ Wat einde van de wereld betekent nog 90 K.M. het eigen lijke eind doel ligt aan de Atlantische oceaan. En eindig met een ritueel En kom wat ik later nog zal uitleggen ik kom 15 okt.. thuis om 19. 30 op schiphol

1 opmerking:

Anoniem zei

Gefeliciteerd, Jan.
Geweldig dat je het gehaald hebt en een goede thuisreis gewenst.

Groet van Mieke en Ben