donderdag 11 september 2008

VAKANTIE JAN EN BEP IN FRANKRIJK

WOENSDAG 6 AUGUSTUS.
Lekker geslapen, rustig ontbeten, ik word om 12 uur opgehaald met het busje dus het afscheid naderd, heel raar want het voelt al zo vertrouwd om samen te zijn.
Ik vind het heel dapper van Jan dat hij het zo volhoud. Het was toch wel een vrolijk afscheid.
We reden met 2 dames in een busje naar Le Puy, we deden er twee uur over en het was heel heet, de route ging door alle plaatsjes waar we ook gewandeld hebben leuk om dat weer terug te zien. Waar we 5 dagen over gelopen hebben reden we in twee en een half uur doorheen!
Ik had een kamer gereserveerd in het Ibis hotel dicht bij het station, ik ben nog even de stad ingeweest maar het was zo warm dat ik snel weer de koelte van de kamer opzocht. Bep.

Geen opmerkingen: