woensdag 30 april 2008

Zondag 27 april. Ik zit nu bij het Nivonhuis in Bergen aan zee vlakbij Pedro die wat onrustig is. Na alle voorbereidingen en trainingen moesten we er toch aardig inkomen vandaag. Na een geweldig afsheid uit Schoorl zijn we hier om 15.30 aangekomen bij Richard ons eerste overnachtingsadres. Na een heerlijke maaltijd ben ik nog even met Pedro naar het strand gelopen waar hij even heerlijk heeft gerend en door het zand heeft gerollebold. Hij liep zelfs door een riviertje wat hij anders nooit durfde maar dankzij Laura heeft hij meer zelfvertrouwen gekregen.Hans en Angela zijn langs gekomen en hebben mij getrakteerd op muziek en mooie verhalen.
Een aantal leuke uitspraken van vandaag: Benedictus zei:Die ezels zijn echt dom ze kunnen maar twee letters van het alfabet de I en de A.
Richard zei over het stemmen van zijn gitaar: Je moet het steeds doen en je krijgt het nooit goed, het is net als bidden. groet, Jan.

1 opmerking:

Unknown zei

Fijn dat je nu dan eindelijk onderweg bent Jan! Ik heb al enkele uren vermaak achter de rug met de video van jouw afscheid. Je kunt het beste maar editten, dan zie je het meeste van het feest!
Helaas heb ik het te druk gehad met de organisatie van conferentie mens en muziek 2008 en het magazine, maar je filmpje komt ook wel af hoor!
Ga jij eerst maar eens een stukje lopen! En als je in limoge aan mocht komen dan heb ik nog een leuk adres voor je:Zie www.hetspan.centerall.com
GROET,
ERIC SPEELMAN